Witaj na stronie Polskiego Centrum Opieki

Czynne : Od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16
  Kontakt : 58 669 80 27

Urządzenia

Telefon stacjonarny SOS (typ KXT481SOS)

  • urządzenie abonenckie (UA) I generacji,
  • wyposażony w pilota SOS o zasięgu 50 m – po przyciśnięciu pilota telefon automatycznie dzwoni do Centrum Operacyjno-Alarmowego (COA) Polskiego Centrum Opieki pracującym w systemie 24/7,
  • klawisz SOS na urządzeniu – zaprogramowany również do wykonywania połączeń alarmowych z COA,
  • duży podświetlany wyświetlacz,
  • łatwe w użyciu duże przyciski,
  • funkcja głośnomówiąca z możliwością regulacji,
  • kompatybilny z aparatami słuchowymi,
  • świetlna sygnalizacja dzwonka,
  • wskaźnik LED nowego nieodebranego połączenia,
  • w zestawie zasilacz 9V/300mA,
  • możliwość zainstalowania baterii 4 x AAA, niezbędnych do funkcjonowania urządzenia w sytuacji, gdy nie ma zasilania zewnętrznego.

Telefon GSM SOS (typ Comfort MM715)

  • urządzenie abonenckie (UA) I generacji,
  • wyposażony w wodoodporną opaskę z funkcją SOS o zasięgu do 20 m, która umożliwia automatyczne połączenie z Centrum Operacyjno-Alarmowym (COA) Polskiego Centrum Opieki pracującym w systemie 24/7,
  • dedykowany przycisk SOS na urządzeniu – zaprogramowany również do wykonywania połączeń alarmowych z COA,
  • kolorowy wyświetlacz 1,8 cala,
  • duże przyciski ułatwiające wpisanie numeru telefonu,
  • funkcja głośnomówiąca,
  • powiększanie rozmiaru czcionki SMS oraz możliwość zmiany rozmiaru czcionki menu,
  • 7 numerów szybkiego wybierania,
  • podpowiedzi głosowe kontaktów,
  • w zestawie ładowarka,
  • bateria 800 mAh – czas czuwania: do 200 godzin, czas rozmów do 7 godzin.

K-track z czujką upadku

  • urządzenie abonenckie (UA) II generacji w formie wisiorka na szyję,
  • duży przycisk SOS, umożliwiający łatwe przyzywanie pomocy,
  • wbudowany czujnik upadku, generujący automatycznie alarm w razie odnotowania ruchu charakterystycznego dla upadku,
  • zainstalowana karta GSM umożliwiająca łączność z Centrum Operacyjno-Alarmowym (COA) Polskiego Centrum Opieki pracującym w systemie 24/7,
  • moduł głośnomówiący (mikrofon i głośnik) zapewniający dobrą jakość połączenia głosowego;
  • funkcja sygnalizacji niskiego stanu baterii i zaniku łączności z COA,
  • urządzenie „bryzgoszczelne”, czyli takie, które może być używane w miejscach narażonych na zwiększoną wilgoć np. łazience,
  • wbudowany moduł GPS o dokładności 2,5 m w otwartej przestrzeni, umożliwiający lokalizację Podopiecznego, a także wzbudzenie alarmu, gdy Podopieczny opuści zadany obszar (np. mieszkanie),
  • w zestawie ładowarka.

Carephone (typ Careline IP/GSM) z czujką upadku Vital Base

  • urządzenie abonenckie (UA) II generacji, które działa na linii telefonii sieci GSM – Podopieczny identyfikowany jest w momencie wywołania alarmu, na podstawie numeru telefonu,
  • składa się z dwóch elementów:
  • terminala, który umożliwia kontakt z operatorem z Centrum Operacyjno-Alarmowego (COA) Polskiego Centrum Opieki pracującym w systemie 24/7,
  • bransoletki zaopatrzonej w przycisk alarmowy SOS, czujkę upadku oraz opcjonalnie inne czujki*,
  • zaopatrzone jest w moduł głośnomówiący wysokiej jakości, z automatyczną regulacją wzmocnienia,
  • instalacja urządzenia wymaga jedynie włączenia wtyczki do gniazdka 220 V.

* W przyszłości istnieje możliwość rozbudowania urządzeń abonenckich (UA) II generacji o dodatkowe czujki np.: dymu i ognia, gazu i czadu, zalania, nie wzięcia leków, opuszczenia pomieszczenia, sensory ruchu itp. stwierdzenie nieprawidłowości, jak np. zbyt długi brak sygnałów z sensorów ruchu skutkuje wysłaniem sygnału alarmowego do Centrum Operacyjno-Alarmowego. Dyskretne zamontowanie takich czujek w domu zwiększa bezpieczeństwo Podopiecznych o dużym stopniu niesamodzielności. 

Aparat EKG

  • niewielkie urządzenie umożliwiające dokonanie pomiaru EKG,
  • wbudowany moduł GSM do przesyłania wyniku badania,
  • zasilanie baterią.